zondag 21 oktober 2012

Thierry Mugler The Fragrance of Leather collection

Alien, Womanity, Angel en A*men worden in een nieuw (limited edition) jasje gestoken. Angel kwam in 1992 op de markt en is een groot succes geworden, om dat 20 jarige jubileum te vieren komt Thierry Mugler met de Fragrance of leather collection. De 4 geuren zijn verrijkt met de geur van leer en vandaar ook de naam van de collectie. 






Veel van jullie zullen denken: 'leer ? dat is toch niets voor in een parfum ?' Thierry mugler liet zich inspireren door de vakmanschap van geur-en handschoen-makers. Vroeger gebruikte ze parfum om de geur van leer te verlichten en dat gaf een unieke geur af.  De parfums Alien, Womanity, Angel en A*men werden in grote vaten gegoten ​​om te rijpen in contact met leer. Het duurde vier weken om het proces te voltooien en zo werden de geuren uit deze collectie tot stand gebracht. Bijzonder , toch ?


Hier de making of van Thierry Mugler's Les Parfums de Cuir ( The fragrance of Leather)



De flacons zijn bijna diamant achtig gevormd en bevinden zich in een zilveren kroontje. Op de dop vindt je de ingegraveerde tekst: 20 years en op elke flacon vindt je een leren medaille met de naam van de geur. De verpakking van elke geur is ook bijzonder, ze hebben allemaal een eigen kleur verpakking en als je deze open maakt vind je de flacon in een mooie leren zakje.










                                                                                             

Geweldige verpakkingen toch ? 
Alle geuren uit deze collectie kosten €69,00 en zijn alleen verkrijgbaar in 30 ml. Ze zijn verkrijgbaar in November in alle parfumerieën maar ik heb nog geen exacte datum. 




Ik heb ze zelf nog niet geroken maar ik ben wel heel erg nieuwsgierig en vooral naar Angel omdat Angel toch wel een van mijn favoriete geuren is. Zodra ik ze geroken heb laat ik jullie weten wat ik er van vindt !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten