maandag 15 oktober 2012

Inevitable Chanel No5 met Brad Pitt in de hoofdrol

Vandaag is de langverwachte nieuwe commercial van de legendarische Chanel No5 met in de hoofdrol Brad Pitt uitgekomen. Waarom is dat zo bijzonder dan ? Nou omdat dit de eerste reclame is voor een dames parfum met een man in de hoofdrol. De komende tijd zal je de reclame zowel op tv als in de bladen gaan zien. Ik moet zeggen ik had er meer van verwacht omdat er nogal wat ophef over was op internet , tv en in bladen. Ik vind de reclame wel mooi en vooral de tekst is heel mooi die Brad uitspreekt met zijn prachtige stem. Het einde van de reclame spot vind ik ook erg indrukwekkend met de flacon van Chanel No5 zwevend boven de aarde. Maar als ik naar de vorige reclame campagnes kijk van Chanel dan springen die er toch echt meer uit en dan vooral de Chanel No5 reclame met Nicole Kidman en Audrey Tautou. 




It's not a journey,
every journey ends but we go on.
The world turns and we turn with it.
Plans disappear, dreams take over.
But wherever I go,
there you are,
my luck, my fate, my fortune.
Chanel No 5 ... Inevitable

Vertaling voor degene die minder goed engels spreken:

Het is geen reis,
elke reis eindigt maar wij gaan door.
De wereld draait rond en wij draaien mee met de wereld.
Plannen verdwijnen , dromen nemen het over.
Maar waar ik ook heen ga,
daar ben jij,
mijn geluk , mijn lot , mijn fortuin
Chanel No5 ... onvermijdbaar






Chanel No5 viert dit jaar haar 91ste verjaardag en er gaan geruchten rond over een mannen versie van het parfum. Het parfum werd gelanceerd in 1921, gemaakt door parfumeur Ernest Beaux. Het werd gepromoot door beroemdheden, zoals Marilyn Monroe, Catherine Deneuve, Carole Bouquet, Nicole Kidman en Audrey Tautou. Het bijzondere van deze geur is dat het de aandacht van alle generaties aantrekt. 




Wat vind jij van deze campagne van Chanel met Brad Pitt in de hoofdrol ? en wat vind je van de geur Chanel No5 ? Ik ben benieuwt naar jullie mening.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten