zondag 28 oktober 2012

Chanel Sublimage masker review

De laatste dag van het weekend is alweer aangebroken en wat is er fijner dan even een moment voor jezelf te nemen en genieten van een heerlijk maskertje. Vandaag heb ik voor jullie het Sublimage masker van Chanel getest. Sublimage is de meest luxe lijn die door Chanel word geproduceerd en is ook behoorlijk kostbaar. 



 Eerst was het tijd om het masker uit te pakken en ik was blij verast dat er een penseel bij zat want dat heb ik altijd al eens willen gebruiken. De verpakking is mooi goud en de gouden glazen pot is nog veel mooier. Als je het doosje opent zie je als eerst een mooi gouden boekje met gebruiksaanwijzing en tekeningetjes over een massage die je op het gezicht kan uit oefenen. Daaronder vond ik dus een mooi zwart etui met een spatel en penseel en toen kwam de pot en kon ik aan de slag.





Het masker is eigenlijk meer dan een masker omdat je hem niet hoeft af te spoelen met water is het eigenlijk ook gewoon een crème. Maar wat doet het masker allemaal voor de huid ?

-In slechts enkele minuten is de huid zacht en soepel, je voelt gewoon dat de huid door en door gevoed is en het geeft een heerlijk ontspannen gevoel.

-De fluweel zachte textuur van het product is heerlijk om aan de brengen met alle kostbare olien die in de creme zitten. Het kalmeert tevens ook de huid.

-Hydrateert onmiddellijk de huid met een vol glas water en omhult je huid met een gevoel van comfort.




Wat vinden we in dit product ?

Planifolia PFA is cosmetische werkstof gemaakt van de Vanilla Orchidee en dat in combinatie met een ontspannings complex van magnesium en lotus zorgt ervoor dat de huidcellen zicht kunnen ontspannen. Arganolie, dat bekent staat om zijn voedende eigenschappen werd als laatste product toegevoegd aan de crème. Natuurlijk zijn er nog veel meer ingrediënten in verwerkt maar daar ga ik jullie niet mee vervelen.




Hoe te gebruiken ?

Je pakt een kleine hoeveelheid met de bijgeleverde spatel uit de glazen pot en verdeelt daarmee het Sublimage masker over de droge gereinigde huid. Vermijd de oogcontouren want daar is het product niet voor geschikt. Dan pak je het penseel en ga je het masker heerlijk over de huid verdelen van hals tot voorhoofd. Je moet daarna de actieve werkstoffen 10 minuten in de huid laten trekken en het overtollige masker met een watje deppend verwijderen. Dus gebruik niet teveel want dat is zonde en de huid kan niet alles tot zich nemen. Je kunt het masker 1 tot 3 keer per week gebruiken en dat hangt natuurlijk af van de conditie van jou huid. 



Mijn huid heeft nog nooit zo comfortabel aangevoeld ! Ik ben helemaal weg van dit product en daar baal ik van want hij kost maar liefst € 174,89. Ik zou hem zelf nooit kopen denk ik maar als ik geld genoeg had dan wist ik het wel. Meteen toen ik het product aanbracht begon mijn huid zich te ontspannen. Mijn huid voelt nu heel fijn en gevoed aan. Ook zie je heel goed na dat je het overtollige masker weg gedept hebt dat je huid echt een mooie natuurlijke glans heeft. I'm in love en jullie ? zouden jullie zoveel geld uitgeven aan masker als je weet dat het ook echt werkt ?


1 opmerking: