woensdag 24 oktober 2012

Preview: Nieuwe geur Roberto Cavalli 2013


Roberto Cavalli komt binnenkort met een tweede geur na het succesvolle eerste geurtje. De naam die de geur zal dragen is Just Cavalli. In Februari volgend jaar zal de geur in de winkels verschijnen. Cavalli vergelijkt de geur met een mooie vrouw. Volgens Cavalli beoordeel je een vrouw in het begin op het uiterlijk en later moet ze erg speciaal zijn. Speciaal is de geur zeker maar het uiterlijk en de uitstraling van de flacon vind ik zelf wat minder.








Ik heb de geur 2 weken geleden voor het eerst geroken en ik moet zeggen dat ik verast was. De geur word beschreven als een romige, sexy bloemengeur. De flacon zelf vind ik zelf dus niet zo heel mooi en een beetje saai maar dat is mijn mening natuurlijk en het gaat uiteindelijk toch om de inhoud. Het is een glazen lichtroze flacon met een gouden huls en de dop is bedekt met slangenleer. Geen echt slangenleer natuurlijk maar het patroon. De Eau de Parfum komt in drie formaten met ook een bodylotion van de geur. Het gezicht van de geur word de dochter van Jagger. Georgia May Jagger zal te zien zijn in de commercial en ook op het promotie materiaal van Just Cavalli. De naam van de geur vind ik wel heel erg leuk omdat het simpel is met een duidelijke boodschap. Het is gewoon Cavalli !



 

Wat vinden jullie van het gezicht van deze geur en de flacon ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten