dinsdag 16 oktober 2012

Manifesto nieuwe parfum YSL.

Yves Saint Laurent heeft in september in Frankrijk deze nieuwe geur gelanceerd. De rest van Europa zal begin februari volgen. De Eau de parfum zal worden uitgebracht in een 30ml , 50ml en 90 ml versie. Het nieuwe gezicht van deze geur is Jessica Chastain o.a. bekend uit de film The Help.





“Zij heeft de helderheid, charme, gratie en kracht – de durf,  – om de geur te belichamen,” 
aldus Stephen Bezy, internationaal manager van Yves Saint Laurent Beauté.
 “Ze is echt een Yves Saint Laurent-vrouw.”





Topnoten in deze geur zijn Zwarte bes, Bergamot en Groene noten; hartnoten zijn Lelietje-van-dalen en Arabische Jasmijn (Sambac); Basisnoten zijn Ceder, Sandelhout, Vanille en Tonkaboon




Manifesto wordt beschreven als een houtachtige, oriëntaalse geur met o.a. jasmijn, witte bloemen, lelies, zwarte bes, vanille, tonkaboon en ceder- en sandelhout. Het is begin september gelanceerd in Frankrijk. Ik vind de flacon erg mooi vormgegeven en elegant. De flacon is geinspireerd op het vrouwelijke lichaam en het paarse tussenstuk kun je zien als een soort riem. Ook de verpakking is weer helemaal YSL en gaat zeker opvallen zodra die in de schappen staat met zijn felle paarse kleur. Ik vind de combinatie van paars met goud erg mooi samen.







Bekijk hier de commercial van Manifesto

Ik heb de geur inmiddels geroken en ik ben fan! heerlijke geur en blijft ook erg lang ruikbaar op mijn huid. De flacon staat erg mooi tussen mijn geuren collectie. De vanille in de geur is erg aanwezig en daar moet je wel van houden. Wat vinden jullie van de reclame campagne en de flacon ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten