woensdag 31 oktober 2012

Clarins HydraQuench dag/nacht verzorging en masker.


Clarins staat bekend om het gebruik van planten in hun crème omdat deze goed aansluiten bij onze huid. Ik heb voor jullie van de HydraQuench (hydraterende) lijn 2 producten getest namelijk het vocht inbrengende masker en de dag/nacht verzorging. Nieuwsgierig ? kijk mee naar de producten en kom er achter wat ik er van vind.



Clarins Hydratation Multi-Climats Crème Désaltérante  50ml/€ 51,86 



Een fijne dag/nacht verzorging voor de normale tot droge huid die snel opgenomen door de huid. De huid voelt meteen na het aanbrengen heerlijk zacht  en soepel aan. De crème ruikt ook heerlijk neutraal. Er is ook een versie van deze crème speciaal voor de droge huid.

Hoe gebruik je de crème ? 
s Ochtends en/of  's avonds aanbrengen op de gereinigde huid van gezicht en hals. Ook kun je hem gedurende de dag opnieuw aanbrengen als de huid trekkerig aanvoelt. Er is van deze crème ook een versie voor de extreem droge huid.


Wat zit er in de crème ?
In deze crème vind je dezelfde bestands delen als die in het masker zitten alleen is hier nog een  het complex anti-vervuiling E3P aan toegevoegd die beschermt tegen de negatieve gevolgen van vervuiling.

Wat vind ik er van ?
Heerlijke hydraterende crème, echt een aanrader. Ik gebruik hem zelf wel alleen ’s ochtends omdat in ’s nachts een vollere crème wil. Mijn droogte lijntjes waren binnen no-time verdwenen.



Masque Crème Anti-Soif  75 ml/€ 37,11



Een masker dat snel het vocht in de huid op peil brengt ook bij een extreem droge huid. Het masker stimuleert de natuurlijke vochtbalans en barrière functie van de huid. Droogte lijntjes worden vermindert en het maakt de huid zacht en soepel. Het masker is geschikt voor een normale tot droge huid.

Hoe gebruik je het ?
Het masker breng je met drukkende bewegingen van binnen naar buiten aan op de hals en in het gelaat. Je kunt het masker 5 tot 10 minuten in laten werken en daarna met een watje doordrenkt met tonic de restanten weghalen.



Wat zit er in het masker ?
Hyaluronzuur zorgt voor een de hydratatie, schors van de katafrayboom versterkt de hoornlaag van de huid en voorkomt uitdroging. Verder is in deze crème knop van de lijsterbes verwerkt zodat de microcirculatie geactiveerd word en vitamine E die de huid beschermt tegen vrije radicalen.

Wat vind ik er van ?
Ik vind het masker erg fijn om te gebruiken, de huid frist er lekker van op maar er zijn heel veel verschillende vocht maskers te vinden in de parfumerie en deze is niet mijn favoriet maar hij was zeker wel fijn !


Het zijn allebei erg fijne producten, vooral de dag/nacht crème vind ik erg fijn en zou ik ook echt nog een keer kopen. Clarins kun je in bijna iedere parfumerie vinden dus ik zou zeggen ga maar eens langs jouw favoriete winkel en probeer het eens uit. In de HydraQuench lijn van Clarins kun je trouwens ook nog andere producten vinden zoals een serum en een getinte dagcreme.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten