woensdag 24 oktober 2012

Givenchy Ange ou Démon Le Secret Elixir EdP

Ange Ou Demon Le Secret Elixir is een nieuwe intense Eau de Parfum in de Ange Ou Demon lijn van Givenchy. Deze nieuwe creatie van het merk Givenchy is een soort van ''vervolg'' op de Ange Ou Demon Eau de Parfum. Deze geur is intenser, sensueler en blijft langer geuren als de originele. Het gezicht van deze geur en de voorgangers is wederom Uma Thurman die je waarschijnlijk kent van films zoals Kill Bill en Pulp Fiction. Voor de commercial hebben ze Uma gebruikt en op het andere beeld materiaal zie je Natasha Poly, zei is een beroemd model die in alle grote shows van merken zoals Chanel, Louis Vuitton en Versace heeft gelopen.






De flacon doet mij denken aan een edelsteen en de kleur van het glas ziet er heel vrouwelijk en mysterieus uit. De geur zou ik beschrijven als bloemig maar niet een standaard bloemige geur omdat er bijzondere ingrediënten inzitten zodat de geur spannend en een beetje mysterieus is. In de top ruik je de neroli en groene thee. Het hart is gevuld met heerlijk bloemen zoals jasmijn, frangipani en oranjebloesem. In de top word je neus verwent met ingrediënten zoals patchoeli, vanille en musk. Je blijft de geur ook echt heel erg lang ruiken op mijn huid en die van anderen waarbij ik het heb geroken dus dat is natuurlijk geweldig. Als ik 's ochtends wakker word ruik ik hem vaak nog heel erg goed. Het is dan wel een intensere versie maar ik vindt het geen overdreven geur die je te goed ruikt omdat je hem juist van dichtbij heel goed ruikt en er hangt geen heftige geur om je heen. De reden dat je de geur van dichterbij beter ruikt is omdat het een intense geur is en dat betekent dat geur meer geconcentreerd is dan een normale Eau de Parfum.




                                     



Eau de Parfum 30 ml     € 59,48

Eau de Parfum 50 ml     € 84,90

Eau de Parfum 100ml    € 119,98

Elixir Bath Tea Flowers 7 x 10 g           € 54,40




Mocht je een body lotion, body cream of douchegel willen gebruiken bij deze geur dan adviseer in de body producten van de Ange Ou Demon body lijn, deze producten passen bij elke Ange Ou Demon geur. 




En wat vinden jullie van de commercial en de flacon ? Ik ben erg blij met deze geur in mijn collectie en raad hem zeker aan. Hij is sinds kort verkrijgbaar bij alle Givenchy verkooppunten dus ik zou zeggen ga de geur eens uitproberen op de huid en kijk of je hem net zo lang als mij blijft ruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten