dinsdag 4 december 2012

Shoplog: Lush Den Bosch

Begin vorige week was ik in Den Bosch en besloot ik om even langs een van mijn favoriete winkels te gaan. Ik was al een tijdje niet meer bij Lush geweest maar wat is het toch een heerlijke winkel vol met leuke producten. Zo'n drie kwartier lang heb ik alles geroken en gevoeld in de winkel wat mij aansprak en wat mij ook altijd zo opvalt is het personeel, altijd vrolijk en vriendelijk. Ik kocht een aantal producten en deze wil ik aan jullie laten zien. 









 Dit is het best verkochte zeepje van Lush. Honey I Washed The Kids is een heerlijk stuk zeep met de warme geur van caramel en honing. Naast dat het een heerlijke geur heeft verzorgt het stukje zeep ook de huid met aloe vera. € 5,75 / 100 g

Ik had al vaker van dit product gehoord maar dacht dat het niets was. Nu heb ik het gebruikt en het is nu al mijn favoriet. Jumping Juniper is een shampoo in vaste vorm. Je pakt het stuk shampoo en wrijft ermee op je haar, legt het stuk shampoo weg en nu kun je heerlijk genieten van een goed schuimende shampoo die tevens ook prettig ruikt. De jumping juniper is geschikt voor vet haar maar heb je dit niet dan heeft Lush nog acht andere shampoo bars. Ook kocht ik een shampoo bar tin van € 2,01 om het product in te bewaren na het wassen van de haren.  € 9,10 / 55 g

Deze staat niet op de foto omdat het maskertje in de koelkast stond en ik was hem vergeten eruit te halen. Love Letuce is een heerlijk vers gemaakt masker gevult met heerlijke verse ingredienten zoals amandelen, amandelolie, lavandelolie en chinese klei. Dit maskertje is geschikt voor ieder huidtype en je kunt er de huid mee scrubben, reinigen en voeden tegelijk. Eigenlijk is het dus een 3 in 1 product. Hoe gebruik je het ? eerst scrub je de huid met het masker d.m.v. roterende bewegingen en daarna laat je het masker 5 tot 10 minuten inwerken. Na de inwerktijd spoel je het masker af met lauwwarm water. € 11,65 / 75 g

Dit is een douche jelly, als je dit voor het eerst ziet denk je misschien wat moet je daarmee ? maar het is echt een geweldig orgineel product en een van mijn favorieten. De douche jellys zijn prettig om te gebruiken en geuren heerlijk. Deze jelly genaamd Sweetie Pie bestaat uit kersen, cassis absolue, bergamotolie met een mix van kokos en verzachtende zeewiergel met daar nog een druppeltje cipresolie bij voor een opgewekt effect. Hoe gebruik je het ? gewoon de jelly vastpakken en over de huid wrijven zodat het gaat schuimen of je kunt een stukje jelly eraf halen en deze tussen de handen of in een puf opschuimen. Wat ook heel erg leuk is om in de zomer te doen is deze jelly in te vriezen en dan te gebruiken onder de douche voor een verkoelend effect. € 5,55 / 100 g



Tea Tree Water is een sterke toner voor een normale tot vette huid dus ook perfect voor een jong  huidje. Tea Tree is een wonderlijke plant uit Australië; een Australische EHBO-doos bevat het ook altijd. De olie heeft reinigende en desinfecterende eigenschappen. Ook is in deze toner opwekkende grapefruit en ontgiftende jeneverbes verwerkt. Deze toner gebruik het na je reiniger om de laatste restjes te verwijderen.€ 5,55 / 100 ml


Nee dit heeft niks te maken met de gelijknamige films maar Twillight is in dit geval een kalmerende douchegel met een ontspannende geur van lavendel, ylang ylang en tonkabonen. Dit is een limited edition uit de winter collectie dus voor deze moet je er snel bij zijn want ze zijn altijd snel uitverkocht.                € 16,95 / 250 ml
Dit product is echt letterlijk heerlijk. De kleine korreltjes in deze scrub verwijderen op een zachte manier dode huidcellen (droge velletjes) en stimuleren je bloedsomloop zodat je lippen glad en mooi van kleur worden. De jojoba- en kokosolie verzorgen en verzachten je lippen. Deze Popcorn lip scrub bevat de smaak van zowel zoete als zoute popcorn dus na het scrubben kun je gerust je lippen schoon likken want daar is het voor bedoeld.          € 9,95 / 25 g

Wat is het toch leuk om nieuwe producten te proberen en al helemaal als ze daarna ook goed bevallen. Wat betreft de shampoo bar, deze ga ik zeker nog eentje halen maar je doet wel een tijdje met een zo'n bar dus het is ook gewoon zo dat je geld bespaart. Ze zeggen dat je met de shampoo bar net zo lang doet als 3 flessen shampoo. Op het eerste gezicht lijken sommige producten misschien wat vreemd maar ik heb er een paar favorieten bij. Welk product van Lush zou jij wel eens willen uit proberen ?

3 opmerkingen:

  1. Ik ben bij Lush in London geweest! Ook daar superleuk personeel, heel vrolijk.

    Ik had toen een chocolade handcreme opgedaan, maar die viel me toch wel tegen, rook echt heel erg naar vieze chocolade. Kreeg de geur ook niet uit mijn handen! Die was me wat té. Verder ruik ik ook echt aan alles!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat gaaf ! De producten van Lush worden ook allemaal vers gemaakt in een fabriek in Engeland. Jammer van de hand crème maar gelukkig hebben ze genoeg andere producten die wel lekker ruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Honey I Washed The Kids en Twillight vind ik echt heerlijk. Ben zelf heel erg benieuwd naar Sweetie Pie!

    BeantwoordenVerwijderen