zondag 16 december 2012

Dior or et merveilles

Dior viert Kerstmis met een duik in een betoverende wereld met goud en wonderen. Dior is uitgegroeid tot de droom meester, en wijdt zijn creaties aan de schoonheid van de vrouw. Een uitnodiging om iconische parfums, schitterende make-up en kostbare huidverzorging te ontdekken.  



Deze keer geen review, nieuw product of swatches maar een paar prachtige korte filmpjes van Dior om van te genieten en waarvan je meteen zin krijgt in kerst.




Bekijk hier de prachtige korte film Ors & Merveilles van het huis Dior.



Dior nodigt u uit op een reis door de kerst etalages aan het Parijse warenhuis Le Printemps. 




Een gouden kerst met Dior.




Ik wou jullie deze heerlijke filmpjes laten zien omdat ik ze gewoon met jullie wilde delen.
Welk filmpje is jouw favoriet ? Ik kan van alle drie geen genoeg krijgen maar Ors & Merveilles is toch 
mijn favorietDe filmpjes roepen een bepaald gevoel obij mij waardoor ik erg zen word en nog 
meer zin krijg in de aankomende kerst die al snel nadert. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten