donderdag 6 december 2012

Nivea Body Milk & Lotion voor onder de douche

Waarschijnlijk heb je al een keer gehoord van deze nieuwe innovatie van Nivea op tv of ergens anders. Ik was erg nieuwsgierig naar dit product ook al ben ik zelf niet zo gek op body lotions omdat het vaak even duurt voordat een product volledig door de huid is opgenomen. Nivea belooft dat dit dus niet meer hoeft met dit product zodat je meteen verder kan met een gehydrateerde huid. Er zijn 2 nieuwe body verzorging producten voor onder de douche, namelijk; de body lotion en de body milk en die heb ik beide voor jullie getest.




Met dit product introduceert Nivea een nieuwe manier van hydrateren. De bodymilk voor onder de douche breng je onder de douche aan, na het afspoelen van je douchegel. Terwijl de huid nog vochtig is neemt de huid de verzorgende formule met o.a. Amandel Olie snel op zodat je de milk na een paar seconde al kan afspoelen en dus niet hoeft te wachten met aankleden. Na het afdrogen was mijn huid echt super zacht en de milk laat geen plakkerig gevoel achter, dus ik kon mezelf direct aankleden. Met dit product heb je dus geen bodymilk of lotion meer nodig na het douchen en ben je meteen klaar.




 
Onder de Douche Body Milk is geschikt voor de droge huid maar ik vind hem nu met het koude weer ook erg fijn ook al heb ik geen droge huid. Voor de normale huid is er Onder de Douche Body Lotion met Zeemineralen en deze gebruik je op dezelfde manier als de body milk. Je zou het product ook in bad kunnen gebruiken maar dan moet je wel even opstaan in bad natuurlijk anders drijft het product meteen van de huid weg. De geur van beide producten is vrij neutraal en doet mij denken aan die typische niveau geur die je ook ruikt bij bevoorbeeld het bekende blikje met handcrème. Beide producten zijn huid vriendelijk dermatologisch goedgekeurd en vrij van kunstmatige kleurstoffen en siliconen. 





Mijn conclusie: heerlijke producten die mijn routine s' ochtends net iets makkelijker maken. Ik raad het product zeker aan maar als je bijvoorbeeld een body lotion of body cream van je favoriete geur gebruikt om deze langer te blijven ruiken dan is dit geen alternatief maar ben je gewoon op zoek naar een neutraal body product dan is dit echt ideaal. Wat gebruiken jullie in het algemeen liever, een luchtige body lotion of een romige body cream ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten