zaterdag 19 oktober 2013

De herfst tag

Ik zag deze leuke tag op internet en ik dacht dat het wel leuk zou zijn om deze met jullie te delen. Op deze manier kan ik ook een wat meer persoonlijke twist aan Beauty Blog by Dave geven en kunnen jullie mij wat beter leren kennen. Deze tag gaat over de herfst en wat je graag in de herfst doet of fijn vind om te gebruiken. Als jullie het leuk vinden kun je de vragen die ik beantwoord in dit artikel ook in een comment beantwoorden, dan kan ik jullie ook wat beter leren kennen. Wat is jou favoriete .... van de herfst ?



Favoriete ding van de herfst?
Hoewel ik een hekel aan regen heb vind ik het super fijn om samen met mijn vriend lekker een filmpje of serie te kijken op de bank onder een dekentje tijdens een regenachtige avond. We kijken vaak naar Modern Family, Dokter Who de laatste tijd en andere leuke series. Het is altijd net alsof het weer buiten het binnen gezelliger maakt of zeg ik nu iets raars ?

Favoriete drankje?
Ik word met dit koudere weer altijd heel erg blij van een kop amaretto koffie. Niet zelfgemaakt maar gewoon die uit een zakje van Nescafe. Dit drink ik ook alleen in de herfst/winter. Maar af en toe een kop warme chocolade melk is ook niet mis!

Favoriete geurkaars?
Ik ben gek op kaarsen, heel het jaar door en mijn favoriete geurkaarsen zijn in deze periode die echte winter geuren met bijvoorbeeld kaneel of vanille er in verwerkt.


Beste lipstick?
Niet origineel misschien maar het is toch de RiRi hearts MAC Talk That Talk lipstick die voor mij er echt uitspringt deze periode. Een prachtige donker rode lipstick met een vleugje paars/bruin die je moet durven te dragen maar bijna iedereen mooi zal staan.


Favoriete verzorging?
Dat is voor mij absoluut de Touch of Silk verzorging van het Nederlandse merk Hannah. Dit is echt een van mijn favoriete crèmes die ik altijd in huis moet hebben. Ik schrijf er binnenkort nog een keer een review over want het is zo'n unieke crème. 





Beste oogschaduw kleuren?
Zelf gebruik ik het niet maar ik heb de laatste twee weken heel veel dames opgemaakt met dit oogschaduw palette van Dior. Echt prachtig bij donkere ogen en past perfect bij het seizoen. Het palette komt uit de herfst collectie Mystic Metallics van Dior.

Favoriete Kleding?
Gewoon een lekkere warme trui, simpel maar wel heel erg fijn of een lekkere coltrui zoals op de foto die je bovenaan het artikel ziet. Het liefst met van die zakken aan de voorkant waarin je handen lekker warm kunnen blijven. 

Favoriete muziek?
Ik luister dit nummer echt heel vaak, het heeft een beetje zo'n 90's vibe in het begin. Het nieuwe album van Katy Perry(PRISM) komt deze week uit, ik ben heel erg benieuwd naar de andere nummers. Ik luister ook heel veel naar Lorde de laatste tijd.



Herfst verwenerij?
Dat is voor mij de nieuwe winter collectie van Philosophy, daar kan ik echt niet op wachten. De douche gels uit de kerst collectie zijn zo verschrikkelijk lekker en dan vooral de Granny's Apple Pie!


Favoriete eten tijdens de herfst ?
Daarin ben ik lekker ouderwets en Hollands want ik word echt heel erg blij als ik thuis kom van mijn werk en er staat een stamppot gerecht klaar. Vooral hutspot is dan mijn favoriet.

Favoriete plek om te zijn tijdens de herfst?
Thuis, lekker warm in mijn huispak en artikels schrijven voor jullie. Wat ik ook heel fijn vind is met Luna te wandelen maar dat geld voor ieder seizoen wel eigenlijk.





Wat vinden jullie fijn om te doen of te gebruiken in de herfstperiode ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten