woensdag 23 oktober 2013

Lancôme Happy holidays kerst make-up collectie 2013

Natuurlijk komt Lancôme ook met een mooie look voor de feestdagen. De Happy Holidays collectie is geïnspireerd op het winterlandschap en bevat veel iriserende kleuren voor op de ogen. De lippen zijn dit seizoen mooi klassiek rood en wat de nagels betreft heb je de keuze tussen een matte en glanzende nagellak. Ook vind je in deze collectie kant en klare eyeliners die je zo op de ogen kunt plakken, of het handig en mooi is? dat betwijfel ik. Verder een super kerst collectie en vooral de Ombre Hypnôse Saphir Noir gaat het helemaal maken dit seizoen. Leuk weetje! terwijl ik dit artikel schreef bedacht ik me ineens dat ongeveer een jaar geleden ik ook rond deze tijd een artikel schreef over de Lancôme make-up collectie van 2012 en dat was toen mijn eerste artikel ever, wat gaat de tijd toch snel.




Highlighter 001 Rose Étincelle  52,00


 Ombre Hypnôse Dazzling  27,00
Diamant Argenté

Émeraude Éternelle

Quartz Taupe

Saphir Noir




Hypnôse Velours Multi-Wear Eyeliner Patches  27,50 




L’Absolu Rouge  31,50
 132 Caprice 189 & Rouge Étincelle

Hypnôse Star Étincelle Édition Noir Midnight  31,00


Vernis In Love  17,50


071 Étincelle d’Argent & 520 Étincelle de Neige















Als ik al die kerst collectie bekijk dan krijg ik echt zin in de kerst. Ombre Hypnôse Saphir Noir is voor mij de must-have uit deze collectie samen met de twee nagellakjes 071 Étincelle d’Argent & 520 Étincelle de Neige. 520 Étincelle de Neige is trouwens de matte nagellak van dit duo. Deze collectie is verkrijgbaar vanaf november bij de meeste verkooppunten van Lancôme. Welk product is voor jou de must-have uit deze collectie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten