maandag 20 april 2015

Leather is back in stock! by V.iev

Altijd leuk! Een middagje shoppen met mijn (blog)maatje Dave. Inspiratie opdoen doen in Eindhoven City voor onze blog. Heerlijk de stad door struinen opzoek naar dat ene item wat ik nog niet in mijn kledingkast had hangen. Een lange leren zwarte rok! Ik zag het een tijdje geleden op tv. De zwarte leren rok werd gedragen door Dolshe Gülşen, de jongere zus van Olcay Gülşen. Erg leuk om dit te combineren met een stoere lichte spijkerblouse. Item 2 die ik nog graag wil hebben.




Een leren rok.. Tja die was nog niet in 1,2,3 gevonden. Marktplaats al afgezocht, naar een vintage exemplaar. Maar de prijs was te duur of de rok was de kort of het leer zag er niet meer mooi uit.
Al mijn hoop was gevestigd op die ene middag met Dave samen.


Na meerdere winkels bezocht te hebben zijn we eerst maar even samen gaan lunchen. Dat leer, die ene rok die ik in mijn hoofd had MOEST ik gewoon hebben! Die denkwijze delen meerdere vrouwen met mij. Nadat we onze gedachtes hadden uitgewisseld over onze blog en ons broodje en koffie hadden opgegeten/gedronken, gingen we weer op pad.Dave wilde mij graag de nieuwe Zara winkel laten zien in de Piazza


http://www.zara.com/nl/
Klik op de foto voor webshop Zara






in Eindhoven City. Trapje af en achterin hing daar opeens DE ROK!! Mooie kleur zwart en een hele fijne kwaliteit. Maar zoals mij zo vaak overkomt hing mijn maat er niet meer bij. Maat M en L zijn nu eenmaal de gangbare maten tegenwoordig. Toch wilde ik die leren rok passen, dan maar een maat S mee dat pashokje in. V.iev houd echt teveel van lekker eten haha. Ik kan jullie vertellen ik durfde niet aan. De rok terug gegeven en nog even verder gekeken. Winkel in en winkel uit, maar nee hoor die ene rok van de Zara had het al gedaan bij mij. Bij het passen had ik al aan Dave gevraagd of hij wilde kijken of die op de webshop stond. JA en met mijn maatje M, wat een geluk!
Thuis aangekomen ben ik meteen maar is even gaan kijken op de webshop van de Zara. Ik had de rok op een Maandag voor 17.00 uur besteld. En ik werd netjes via mijn e-mailadres op de hoogte gehouden hoelang het ongeveer nog ging duren voordat ik de rok binnen zou krijgen. Op een Vrijdag middag rond 13.00 uur belde ze aan met mijn pakje. Precies geleverd binnen de aangegeven dagen. De rok zat netjes in een gesealde doos. De doos zag er van de buitenkant ook netjes uit.

De rok zat in een mooi papiertje die gesloten werd door een springsticker van de Zara, ook zat er een gebruiksaanwijzing met retour sticker bij zodat je de rok weer in de zelfde doos kon terug sturen.

Ik heb mijn rok nu al een aantal keer aangehad en hij zit me als gegoten. Ik vind hem stoer en sexy tegelijk.
Ik combineer de zwarte leren rok met een witte blouse gesloten tot bovenaan. Daarop een statement ketting, mag lekker grof en groot zijn. En daaronder enkellaarsjes of zwarte open schoenen met een goede hak. 
Nu nog opzoek naar mijn volgende item: een lichte spijkerblouse (next blog soon!!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten