vrijdag 3 april 2015

Spring is in the air! by V.iev


Nu je garderobe (bijna) lente proof is, is het de hoogste tijd om het interieur van je huis een opknapbeurt te geven. Als ik aan de lente denk, denk ik aan: veel licht, frisse kleuren, zoals pastel en mooie accessoires. Er zijn een aantal simpele trucjes om de lente in huis te halen. 




Nep bloemen
Bloemen geven het huis binnen no time een frisse uitstraling. Niet dat ik niet gek ben op de mooie verse lente bloemen. Want die staan ook gewoon in mijn huis, alleen houden verse bloemen het vaak niet langer dan een week vol en dat is zonde als je er langer plezier van wilt hebben. Om dit te voorkomen, zijn er nep bloemen in het leven geroepen. 
Deze bloemen zijn tegenwoordig steeds mooier van materiaal en lijken net echt. Ik heb mijn bloemen gekocht bij tuincentrum Coppelmans. De vazen heb ik gekocht bij de action. Lekker goedkoop en dat zie je er niet aan af, zo kan ik ook nog eens wisselen zonder dat mijn portemonnee tegenstribbelt.



Kussens
Vul je bank met zoveel mogelijk kussens; hoe meer, hoe beter. Kies kussens met fijne prints in dezelfde kleurtonen of wissel effen kleuren kussen af met kussen met mooie patronen.  De enige regel die geldt: Mix & Match; that's the good feeling! Mijn kussens komen zowel van de leenbakker als de kwantum en van ikea als van de action. Het gaat er niet om waar je ze koopt, zodra je de juiste kleur eenmaal gevonden hebt weet je dat het goed staat!



Schilderij(tjes)
Maak van je muur een kunstobject. Bepaal eerst op welke muur de art wall komt te hangen. Lijstjes die je aan de muur wilt ophangen en die je zelf ook echt een aanvulling vind voor je interieur. Bepaal vervolgens de indeling van de lijstjes. Het is leuker om niet in strakke lijnen te werken. Als de indeling bepaald is, is het tijd om de verzamelde kunst op te hangen. Kies lijstjes met gekleurde patronen of met leuke teksten. 
(Schilder evt met de gekleurde deco verf van de action tussen de lijstjes nog teksten of lijnen die je leuk vind) Et voilà, zo simpel kan het zijn! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten