donderdag 2 april 2015

Correctie! Is de oplossing by V.iev

Ons figuur is voor veel vrouwen erg belangrijk. We zijn er dagelijks mee bezig, eten we wel gezond en sporten we wel genoeg? Ik ben zelf model voor My Favourite Musthaves. En gelukkig verschillen mijn lichaamsmaten niet veel van elkaar. Ik heb geleerd van mezelf, dat als ik een mooi jurkje aan heb die nogal de contouren van je lichaam accentueren, je daaronder een mooi aansluitend correctiebroekje moet aantrekken en wel zónder ondergoed, incl. inlegkruisje en jij bent klaar voor een veilige leuke en mooie avond. Geloof me je voelt je 10x zelfverzekerder. 

 

Kies wel voor een huidkleurige en/of een zwarte variant met langere pijpjes en 1tje met een naadloze afstemming. Ik heb mijn huidkleurige variant gekocht bij de Hunkemöller voor €19,99. Met de slankmakende en corrigerend Shapewear lijn van de Hunkemöller krijg je een slanker figuur in een paar minuten. De mindere accenten van je lichaam worden hierdoor smaller en helpen de vervelende rolletjes te verbloemen.

Verschillende soorten corrigerende versies

De high waist panty, corrigeert je taille, billen en bovenbenen. Een corrigerende body geeft vooral een corrigerend effect aan je buik en maagstreek en vormt je buste. De bodyshaper en bodysmoother geven een corrigerend effect aan je gehele figuur. Door het Push Up broekje krijg je stevige ronde billen. Er is altijd wel een model waarmee je superslank voor de dag kan komen. De corrigerende lingerie en ondermode van Hunkemöller staat voor kwaliteit, draagcomfort en er slank en aantrekkelijk uitzien. Onmisbaar in de lingerie lade van de vrouw.

 

Corrigerend ondergoed of Shapewear is ondergoed dat je figuur corrigeert en afslankt. Shapewear is sinds een paar jaar erg populair in de Verenigde Staten waar het in 90% van de lingeriewinkels te verkrijgen is. Ook voor mannen is er zelfs shapewear verkrijgbaar en neemt ook dit enorm toe in populariteit.  Shapewear kunnen we dus nu ook gerust trendy lingerie noemen in Nederland!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten