maandag 6 april 2015

Review by V.iev: Revolution Redemption Palette Iconic

Onlangs kwam ik een site tegen waar ze mooie budget make-up verkochten. Ik was in het begin best sceptisch omdat het veel kleuren waren voor erg weinig geld. Ik besloot toch om een Revolution Redemption Palette te bestellen op Beauty88. Er zijn meerdere varianten van dit palette maar de iconic 3 is het palette waar ik jullie meer over ga vertellen. Ik zag vele reviews via social media en die pakte verrassend goed uit. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan verder.


www.beauty88.nl
Klik op de foto om naar de webshop van Beauty88 te gaan

 
Ik kreeg het pallet van Beauty88 vrij snel binnen en kon meteen beginnen met het te testen, want ik had die avond een feestje. Het doosje is licht van gewicht en kan makkelijk opgeborgen worden. Het kwastje waarmee je de kleuren op je ogen aanbrengt ligt ook fijn in de hand en is een stuk langer dan die kleine spons penseeltje die je meestal bij een oogschaduw pallet krijgt. Dit pallet heeft super gepigmenteerde natural tinten met zowel glanzende als matte kleuren. Voor dames die het lastig vinden om kleuren te combineren is dit pallet ook ideaal omdat je eigenlijk alle kleuren kunt combineren met elkaar. Het fijne van alles is, is dat de kleuren heel de dag goed op je ogen blijven zitten zonder dat het uitloopt. Het verwijderen van de make-up gaat ook makkelijk en snel. Voor de budgetprijs van €4.99,- is dit pallet al van jou!
 
Dit is een product die zeker iedere vrouw wel in haar bezit moet hebben. En voor de prijs hoef je het ook niet te laten. Kortom een product waar ik graag mee werk en die mijn hart gestolen heeft. Heb jij ook een favoriete budget make-up product waar je helemaal weg van bent?
Laat het dan hieronder weten, en wie weet gebruiken wij dit product om er weer een leuke blog over te schrijven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten