donderdag 30 juli 2015

Juice Brothers

Onlangs was ik in Amsterdam en bracht ik een bezoekje aan de Juice Brothers. Juice Brothers is een nieuwe store in Amsterdam en wat een geweldig concept hebben zei neergezet. Als je echt gezond wil doen dan moet je hier eens een kijkje nemen, je kunt hier terecht voor heerlijke verse juices maar ook voor een heerlijk puur en gezond ontbijt of een van hun andere top producten. Scroll snel verder naar beneden dan vertel ik je meer.

 

De Juice Brothers zijn vier goede vrienden die dit nieuwe concept samen hebben opgezet. Hun inspiratie haalde zei uit andere landen waar ze pure koud geperste juices tegen kwamen. In hun stad was er niets verkrijgbaar wat zo puur was en helaas is de Nederlandse markt zo commercieel als een tiet dus bedachten ze dit geweldige concept! Het idee voor Juice Brothers was geboren en deze hebben ze op een geweldige manier groot gebracht. De basis van het bedrijf zijn de juices, deze zijn van hoge kwaliteit, voedzaam en hebben ook nog eens een heerlijke en ook verrassende smaak. Onlangs opende ze zelfs al een tweede filiaal in Amsterdam en zijn er ook al plannen voor meer filialen.




Tijdens mijn eerste bezoek aan Juice Brothers werd ik bij binnenkomst vriendelijk begroet door een van de
Leuk weetje; Romee Strijd is ook fan!
bedenkers van Juice Brothers en hij vertelde mij meer over de sapjes. Uiteindelijk mocht ik ook een aantal juices proeven en ik was meteen overtuigd. Je proeft gewoon echt dat het vers en puur is maar vooral een verrassende combinatie van ingrediënten. Alle juices zitten in een strakke verpakking en de leuke namen van de producten vielen mij meteen op. Ik zette meteen een aantal juices neer bij de kassa om mee naar huis te nemen. Ook mocht ik hun verse granola proberen en dit was ook echt serieus de lekkerst granola die ik ooit heb geprobeerd dus nam ik deze natuurlijk ook mee. Naast de juices kun je zoals ik eerder al vertelde bij Juice brothers ook terecht voor andere heerlijke gezonde maaltijden en snacks zoals chia pudding, acai bowl of een frisse salade.



Hier zie je de verschillende juices, shots, waters, tonics en mylks & brews.


 

Op de site kun je per product lezen wat er in zit en waar het goed voor is maar ik wil jullie wel iets vertellen over de producten die ik mee nam. De Vanilla Sky is een van de bestsellers en bevat amandel melk, kokosnoot suiker, vanille poeder en Himalaya zout. Deze melk is heerlijk zacht en zoet maar het zout geeft een hele verrassende smaak, ik ben gek op de combinatie van zoet & zout. Force of Nature is de meest groene juice die er is en bevat komkommer, seldery, spinazie, sla, peterselie en een vleugje limoen. Deze juice is extra geweldig in een detox of als je wat kilo's kwijt wil raken. Omdat ik ook een juice met fruit wilde proberen nam ik ook een Dragon's Breath mee, deze bevat peer, appel, wortel, grapefruit, rode biet, limoen en gember. Deze rode juice geeft je energie en werkt mee aan je weerstand. Dan als laatste juice nam ik nog een Unicorn's blood mee want ja die naam is gewoon leuk! Unicorn's blood word gemaakt van ananas, watermeloen, gember, limoen en geeft je naast een vitamine c boost ook een goede hydratatie.

 
 

Helaas woon ik in Eindhoven en zal ik dus niet heel vaak terug kunnen gaan maar zodra ik in Amsterdam ben dan ga ik weer even langs om wat in te slaan. De producten zijn vers dus ook maar een paar dagen houdbaar. Nieuwsgierig geworden ? kijk dan snel op www.juicebro.com of ga langs in een van de twee Juice Brothers filialen in Amsterdam. Op de site kun je ook alle producten bekijken die ze aanbieden in de winkels en meer lezen over de ingrediënten en effecten die de producten hebben.

1 opmerking:

  1. Leuke artikels heb je, het zou ook leuk zijn dat je mij blog een kijkje kon nemen op : http://trendiingbeauty.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen