maandag 15 april 2013

Review: Lancaster Aquamilk Matifying Fluid

Lancaster lanceerde afgelopen maand zijn vernieuwde Aquamilk lijn. Aquamilk bestaat 10 jaar en het werd tijd voor een nieuw uiterlijk. De verpakkingen zijn nu handig om overal mee naartoe te nemen. Niet alleen de verpakking is verandert maar ook de inhoud is aangepast en verbeterd. In de Aquamilk lijn vind je 4 verschillende dagcrèmes en ik heb de Matifying Fluid voor de gecombineerde huid getest. Benieuwt naar mijn bevindingen ? lees dan verder.




Matifying Fluid.

De Matifying Fluid is een dagcrème met een frisse en lichte textuur met een rijke cocktail van o.a. eucalyptus,
bamboe en anijs gecombineerd met hydraterende bestanddelen. De Fluid is speciaal ontwikkeld voor de gecombineerde en vette huid. De textuur versmelt direct met de huid en heeft een uniek matterend en hydraterend effect. De grove poriën worden verfijnd en de huid ziet er zuiver uit en voelt direct fris en zacht aan.



Verpakking.

De nieuwe verpakkingen zijn handige meeneem tubes die je overal mee naar toe kan nemen. Ik vind een tube erg fijn en handig om mee te nemen in mijn tas als ik ergens naartoe gaan. De tubes zien er modern en strak uit en wegen haast niets. Een luxe pot met crème is natuurlijk prachtig om te zien en om op het nachtkastje te hebben maar het maakt je bagage meteen zo zwaar mocht je het mee willen nemen en dan is dit een mooi alternatief.

Wat maakt Aquamilk bijzonder ?


Om de huid weer vitaliteit te geven, hebben de wetenschappers van de Lancaster laboratoria de kracht van 3 werkzame bestanddelen met unieke, voedende eigenschappen verenigd in één hydraterend verzorgingsproduct. Een heerlijk natuurlijke en aangename melange van :

Honing. Helpt het ideale, natuurlijke hydratatieniveau van de
huid te behouden door een barrière te creëren die verdamping
van het water aan het huidoppervlak vermindert waardoor de huid
beschermd wordt tegen externe uitdrogingsfactoren.


Rijst. Heeft een positieve invloed op de versteviging van het
cement van de intracellulaire matrix, wat de basis is voor een stevige
en elastische huid.



Kokosnootmelk. Draagt bij tot het opvangen en vasthouden van water in de buitenste huidlagen.

Zodra Aquamilk op de huid is aangebracht, kunnen de watermoleculen

niet meer ontsnappen. De huid herkrijgt direct haar jeugdige
uitstraling en het natuurlijke weerstandsvermogen wordt versterkt.
Dankzij de intense en langdurige (24-uur*) hydraterende werking is
Aquamilk het hele jaar door je beste bondgenoot voor een mooie,
soepele en stralende huid.



De crème voelt heerlijk aan op de huid en geeft ook echt een matterend effect op de huid die lang stand houd. Ik gebruik normaal een matterende poeder na een dagcrème maar dat was nu niet echt nodig na het gebruik van de Matifying Fluid. De fluid heeft een hele subtiele aangename geur en smeert gemakkelijk uit. Kortom een fijn product van Lancaster en ook nog eens een aangename prijs van € 25,- voor een tube van 50 ml. Het enige nadeel dat ik heb ondervonden is dat wanneer ik de tube opendraai er meteen product uit de tube komt en ik dus steeds veel te veel dagcrème in mijn hand heb. Ik smeer dit op mijn armen maar eigenlijk is dat natuurlijk niet de bedoeling. Ik weet niet of dit bij alle tubes is maar het lijkt wel of dat er teveel crème in een tube is gepropt. Nu ik de Matifying Fluid wat vaker heb gebruikt heb ik van dit probleem gelukkig geen last meer. Heb je geen gecombineerde huid dan heeft Aquamilk ook voor jou huidtype een product. Hieronder ze je de gehele Aquamilk lijn met de bijbehorende prijzen.


Day Cream        50 ml                       € 25,-
Rich Day Cream 50 ml                     € 25,-
Fluid 50 ml                                         € 25,-
Matifying Fluid 50 ml                        € 25,-
Hand & Nail Cream 75 ml                € 16,50,-
Body Cream limited edition 300 ml  € 25,-
Lip Balm limited edition 15 ml          € 16,50,-



Het product dat ik reviewde had dus een nadeel maar als je dat door de vingers ziet is het een heerlijke dagverzorging. Ik vind de uitstraling van de vernieuwde Aquamilk lijn er erg fris en aantrekkelijk uitzien en Lancaster laat zien dat je ook voor € 25,- een goed product in huis kan halen. De Aquamilk producten zijn voor iedereen geschikt die een hydraterend product wil maar als je meer zoekt als alleen dat, zoals anti-age dan zul je naar een andere product moeten gaan kijken. Wat vind jij van de nieuwe verpakkingen van Lancaster's Aquamilk ?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten