donderdag 25 april 2013

Dior Bird of Paradise collectie zomer 2013

Dior neemt je deze zomer mee naar de tropische flora en fauna van Zuid-Afrika. De natuur en het kleurrijke karakter van Zuid-Amerika is altijd al een bron van inspiratie voor Christian Dior. Deze gelimiteerde Bird of Paradise collectie is geïnspireerd op de glinsterende tinten van de veren van de paradijsvogel. Ik heb Elyse opgemaakt met een aantal producten uit deze look dus scrol snel naar beneden om het resultaat te bekijken. 






Diorskin Nude tan Paradise duo  58,50 

Een blush en bronzing poeder in een. Hoe handig is dit om mee te nemen in je make-up tasje. In plaats van twee producten heb je er nu een. 001 is geschikt voor de blekere huid en 002 voor de wat donkerdere huid.


001 Pink glow
002 Coral Glow

Summer blush brush  61,50



Diorskin Nude tan Summer BB crème (001 & 002)  42,50

Dit product kun je zien als een vloeibare bronzing poeder met een bescherming voor de huid in de vorm van SPF 15. Een BB crème met wat extra kleur die de huid egaal maakt en een mooie glow geeft. Ook is dit product verzorgend voor de huid en hydrateert het de huid.



Diorshow mono  31,00



351 Feather
273 Parati 

1 couleur eye gloss  27,00


740 Zenith & 530 Golden sand

5 couleurs  56,50


374 Blue Lagoon
434 Peacock

Diorshow liner waterproof  24,00


348 Aqua green

Dior Addict lipstick  33,50


431 On the beach, 471 Flamingo, 751 Exotique & 771 Passionnée

Dior Addict jelly lip pen  25,00


476 Ihabela & 516 Copacabana
636 Carioca & Gaïa

Dior Addict lip maximizer  35,00


002 Apricot

Dior Vernis Bird of paradise duo  30,50


001 Samba
002 Bahia


Hier boven zie je de look die ik heb gemaakt met de producten uit de Bird of Paradise collectie. Voor de ogen heb ik de volgende producten gebruikt: 5 Coleurs pallete 374 Blue Lagoon, Diorshow liner waterproof 348 Aqua Green1 couleur eye gloss 530 Golden Sand en Diorshow New Look mascara. Op de lippen zie je de Dior Addict lipstick in de kleur 471 Flamingo en als finishing touch heb ik zowel de bronzig als blush uit de Diorskin Nude tan Paradise duo 002 aangebracht. Wat vinden jullie van deze zomerse look ?


Deze prachtig exotische zomer collectie ligt momenteel al in de winkels en bevat alleen maar limited editions, dus heb je iets gezien wat je mooi vind dan zul je er snel bij moeten zijn. Bij het zien van deze producten krijg ik nog meer zin in de zomer. Ik ben benieuwt wat jullie van de look die ik bij Elyse aangebracht heb vinden, laat je mij weten wat je er van vind ?

2 opmerkingen:

  1. He, ik kwam op je blog via BBB! Ziet er leuk uit. Die collectie is echt yummy! Maar way above my budget! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja mooi hé! , het zijn inderdaad prijzige producten maar er zijn vast wel dupes te vinden van sommige producten.

      Verwijderen