zondag 21 april 2013

Givenchy Croisière collectie zomer 2013

Net als de lente collectie is deze nieuwe zomer collectie van Givenchy weer klein maar fijn. Deze collectie bevat enkele limited editions maar ook producten uit het vaste assortiment. De promotie foto met Liv Tyler vind ik echt onwijs mooi, wat een mooie vrouw is dat toch. Ik stop nu met typen want je moet gewoon even kijken dan weet je waar ik het over heb. Laat je me in een comment weten wat je van deze collectie vind ?



Reflet Precieux - Satin Body Enhancer  50,00 (50 ml) limited edition

Je ziet het nu al overal terugkomen de ''ik kom net terug van vakantie'' glow maar het zonnen neemt tegenwoordig nogal wat risico's met zicht mee. Givenchy heeft een simpele oplossing in de vorm van een body lotion. Deze zachte body lotion verhuld de huid met een gebronsde-amber glans die het zonlicht weerkaatst.


Le Vernis  20,50 limited edition
11 Croisiere Mat Orange & 12 Croisiere Purple 

Le Rouge  34,00 limited edition

Deze prachtige lipsticks zijn nu verpakt in een wit leren jasje inplaats van een zwarte zodat het beter bij de zomerse sfeer matcht. Ik vind ze erg stoer!

v.l.n.r. 309 Croisiere Fuchsia & 310 Croisiere CoralNoir Couture Waterproof 01 Black Velvet & 02 Purple Violet  32,00


Mister Radiant Visage  36,00 (30 ml), Poudre Bonne Mine  46,00 & Baume Gloss  27,50


Givenchy blijft mij steeds weer verassen met prachtige producten en schitterende collecties. Wat jammer dat het maar op zo weinig plaatsen verkrijgbaar is. Ik verwacht dat dit de komende jaren wel gaat veranderen. Bij deze collectie hoort ook een heerlijke zomer geur maar die laat ik jullie in een apart artikel zien. Ik heb helemaal zin in de zomer met al die zomer producten die gaan komen. Deze collectie is verkrijgbaar vanaf 6 mei.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten