dinsdag 6 november 2012

The Body Shop feestdagen collectie

Vanaf 15 November is The Body Shop weer gevuld met allerlei leuke winter/kerst producten. Vorige week woensdag was er een pers event in de Kalverstraat, Amsterdam van The Body Shop. Tijdens dit event was het mogelijk om de gehele winter collectie te bekijken maar helaas kon ik hier niet bij aanwezig zijn maar toch heb een aantal producten ontvangen van The Body Shop om te laten zien aan jullie, dus kijk snel mee want ze zijn erg leuk en de producten zitten vol met glitter en glamour.




4 - Step smokeyeyes palette 02 smokey moonstone € 25,-


Een oogschaduw palette waarmee je snel en gemakkelijk een smokey eye effect kunt bereiken. Bij het palette vind je instructies waarmee het maken van een feestlook nog gemakkelijker word. Ook vind je in het pakketje 2 mini penselen. Ik vind de kleuren heel erg mooi om een smokey look mee te creëren, het pigment van de kleuren is ook erg goed alleen vind ik dit niet het geval als je het met de bijgeleverde penselen gebruikt. Met de vinger of met een spons-applicator komen de kleuren veel mooier uit.





Dazzling rocks 01 golden copper € 25,-



Een mooi blik gevuld met glinsterende koper- en goudkleurige parels die je op de wangen en decolleté kunt gebruiken voor een mooie warme glans. Het product is erg mooi om plaatselijk aan te brengen maar ik zou hem niet over het gehele gezicht aanbrengen omdat dat met deze kleuren net iets to much is. Wat ook leuk is aan de pareltjes is dat je bijvoorbeeld van de gouden kleur er eentje uit kan halen en gebruiken als oogschaduw of highlighter. Je kunt het product met een poeder of blush penseel aanbrengen.





Shimmerlotion cranberry joy € 10,-



Een lichte, vochtregulerende bodylotion die je huid laat stralen met een subtiele zilveren shimmer. Past perfect past bij de feestdagen. De bodylotion komt in 3 geuren maar ik heb alleen deze getest. De geur vind ik erg lekker, je ruikt echt die heerlijke zoete cranberry geur. Ik vind de geur in het begin wel wat te aanwezig maar naar 15 minuten vind ik hem geweldig. De glitters in het product zijn ook erg mooi en helemaal niet te opvallend, alleen smeer hem wel goed uit want anders ben je net een discobal.







The Sparkler enchanting gold € 15,-



Een luxe verstuiver vol met glitter poeder die je kunt gebruiken om een wolkje fijne, veelkleurige glittertjes te verstuiven over je gezicht, lichaam en haar. Erg leuk product voor die prijs en ook te gebruiken na de feestdagen tijdens bijvoorbeeld een avondje uit. Deze sparkler is verkrijgbaar in de kleuren enchanting gold en dazzling copper.


Ik heb hem maar even op een andere ondergrond gesprayed omdat je het met de camera door de flits niet op mijn huid zag zitten.




Erg leuke maar vooral feestelijke producten zijn dit. Ik vond het erg leuk om eens wat van de make-up van The Body Shop te testen omdat ik dit nog nooit had geprobeerd en ik was verast over de kwaliteit. Ik zou zeggen zet het in je agenda en ga 15 November even in The Body Shop kijken naar de gehele winter/feestdagen collectie. Binnenkort plaats ik een make-up look en zal ik ook deze producten gebruiken op het model zodat jullie deze nog eens goed kunnen bekijken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten