zaterdag 17 november 2012

Favoriete nagellakjes van Elyse.


Ik ben een grote nagellak fan en je zult mij niet snel zonder zien. Ik vind het wel erg belangrijk dat mijn nagels gezond blijven en niet beschadigen dus gebruik ik altijd een basecoat onder mijn lakjes. Vandaag laat ik jullie een aantal van mijn favoriete nagellakjes zien uit mijn stash van verschillende merken. Op elke foto draag ik 2 (dunne) laagjes nagellak. Links zie je de aangebrachte nagellak zonder flits en rechts met flits.


Als eerste een aantal lakjes van Chanel. Deze kosten €22,88 en lakken erg fijn door het langere kwastje. Deze blijven bij mij wel niet zo goed zitten als andere lakjes maar Chanel heeft gewoon erg mooie kleuren die je niet snel bij andere merken zult zien.Ik begin met Rouge Noir nummer 18 van Chanel. Een welbekende kleur waar ook de feestdagen make-up collectie op geïnspireerd is. Rouge Noir is een prachtige donkerrode lak die bij bijna alles wel mooi en chique staat.





Pirate nummer 08 Pirate is één van de drie kleuren nagellak die bij de Rouge Allure Velvet collectie hoort en de nagellak blijft deel uitmaken van het vaste Chanel nagellak assortiment. Pirate is een klassiek rode lak met een roze ondergrond die iedereen kan dragen.





Dan hebben we Lotus Rouge nummer 455. Een prachtige diep rode kleur die tevens erg mooi is in de herfst/winter maanden. Zelf vind ik deze kleur net wat te donker voor in de lente/zomer. Op de foto met flits lijkt de kleur wat meer roze dan dat deze in werkelijkheid is.




Pulsion nummer 547 is echt zo'n hot pink kleur, helder en diep roze. Mooi voor de dames die verzot zijn op roze tinten.




Imperial nummer 469 is echt een kleur waar je van moet houden en ik hou er wel van! Imperial is een donkere chocolade bruin crème kleur.






Koh Navy! is een van de best verkochte nagellakjes van Koh. Donker diep blauw met een hele mooie glans erin. Nagellakjes van Koh kosten €14.99






Joyful toy-ful red van O.P.I. is een rode kleur met een koele ondertoon en het blijft een mooie kleur. Houd je van rood met glittert? Dan is dit misschien wel een kleur voor jou.






Nu een aantal nagellakjes van Catrice. Ze kosten slechts €2,69 dus mocht je langs het schap lopen, neem echt even een kijkje. Catrice heeft een erg goede prijs-kwaliteit verhouding.
230 Clay-ton my hero, is geweldig voor dames die een rustig nude kleurtje zoeken met wat sparkle.





220 Lost in mud is iets donkerder en grijzer dan 230 Clay-ton my hero, maar ook erg mooi.





Voor degene die van fel houden is 400 Blue Cara Ciao een leuke optie. Deze kleur zul je misschien niet snel in deze maanden dragen maar dadelijk in de lente kun je hem weer tevoorschijn halen.




100 Wine-tastic is een kleur die bijna naar zwart neigt maar heeft toch een rode gloed over zich heen. Een kleur die erg chique staat bij je feest outfit.


Dat waren mijn favoriete nagellakjes. Wat zijn jouw favoriete kleuren en welk merk gebruik jij het liefst ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten