woensdag 7 november 2012

Previews Lente 2013

Ik heb voor jullie een aantal sneak peaks van nieuwe producten voor de aankomende lente, natuurlijk duurt dit nog eventjes en zijn we nog volop bezig met herfst/winter looks en collecties maar ik wou ze toch alvast aan jullie laten zien. Zelf vind ik het altijd leuk om te weten wat er allemaal voor moois gaat komen. Ik heb over deze producten nog geen informatie maar kijk gewoon even mee naar al dat moois wat gaat komen.



Nieuwe nagellakjes van Dior die waarschijnlijk bij de lente look horen.



 Een sneak peak van de nieuwe Lente collectie van Lancome.



 Een nieuwe mascara van Chanel.


 Ook Louis Vuitton komt in 2013 met een geur.




                                                       Nieuwe limited editions voor de lente/zomer van Marc Jacobs.


Mariah Carey collectie van O.P.I.



Giorgio Armani velvet lipgloss



De nagellakjes uit de Lente make-up collectie van Chanel.


Deze producten zullen allemaal in het eerste kwartaal van 2013 in de winkels komen. Voor sommige producten is het niet zeker of ze ook daadwerkelijk in Nederland komen maar zodra ik meer informatie heb over ze dan kunnen jullie dat natuurlijk terug lezen in artikels op mijn blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten