dinsdag 13 november 2012

Favoriete producten voor onder de douche.

Houden jullie ook zo van om lekker te douchen ? ik kan daar echt van genieten, lekker warm en dan het liefst zo lang mogelijk. Als ik 's ochtends onder de douche spring dan kom ik er liever ook niet meer onder uit en vooral niet met lekkere douche producten. Ik wil jullie graag mijn favoriete producten laten zien voor onder de douche.





Op mijn douche rekje staan vaak veel verschillende producten maar dit zijn de producten die ik op het moment graag gebruik en die ik ook zeker opnieuw zou kopen als ze op zijn.

Mijn absolute favoriete douchegel is die van Farmacia in de geur Chia € 29,95 / 500 ml. Dit is een douchegel die bij een parfum hoort maar ik vind het zo'n lekkere warme geur dat ik deze eigenlijk ook zonder de geur gebruik. Chia is een verleidelijk, krachtige en warme geur en hij doet mij ook een beetje denken aan de geur Flowerbomb van V&R en La vie est belle van Lancome. In de geur ruik je o.a. amandel-, sinaasappel, roos, suikerspin, vanille, amber en muskus noten.




Dove deeply nourishing € 2,99 / 250 ml  heb ik een tijdje terug gekregen van iemand en normaal ben ik niet zo'n fan van douche crèmes omdat ze zo neutraal ruiken en ik hou ervan om een sterk geurende douchecel te gebruiken maar de textuur van dit product is gewoon zo lekker vol en romig. Vaak meng ik het een beetje met een van mijn I love... douchegels zodat ik het beste van het beste van beide kan genieten.

Ik had het net al over de I love... douchegel € 6,95 / 500 ml en hier ben ik ook helemaal wild van. Een lekker fruitige douchegel die je leuk kan afwisselen naar je stemming door de grootte keuze in geuren. Ook een tijdje na het douchen krijg ik soms reacties van wat ruik je toch lekker terwijl ik geen geur op heb gedaan maar wel een I love... douchegel heb gebruikt. Van deze douchegels zijn er ook pakketten te koop voor € 13,95 met mini's van 6 verschillende geuren zodat je ze allemaal eens kan proberen.




Een product waar ik ook echt niet meer zonder kan onder de douche is de reiniging Gel Pureté € 36,61 / 150 ml van Chanel. Als ik dit gebruik dan is mijn huid ook echt schoon en dat voel je ook gewoon. Hij is wel niet voor iedereen fijn omdat deze reiniging gel voor de vette/gecombineerde huid is. Ik denk dat ook veel vrouwen dit fijn zullen vinden omdat het soms ook wel eens fijn is om onder de douche te reinigen als je weinig tijd of geen zin hebt in het reiniging ritueel.

De Louise Widmer skin apeal peeling € 13,52 / 50 ml heb ik niet zo heel lang geleden voor het eerst gebruikt en ik ben hier ook echt fan van. Deze scrub voor het gezicht is wel erg grof en daar moet je wel van houden (wat ik wel doe dus) Het product is een dermatologische peeling in gelvorm met 2 fasen effect (mechanische en biochemische peeling). Voor een intensieve reiniging tot diep in de poriën die de poriën verfijnt en de huidstructuur verfijnt.Ik gebruik dit product 1 a 2 keer per week en je krijgt er een meer egale huid van.


Eau de Paradis € 21,04 / 500 ml van biotherm is een heerlijk schuimende douchegel die naar frambozen, granaatappels en bosbessen ruikt maar wel wat fris is en deze gebruik ik het liefste in de zomer maar hij is nog niet op dus ik maak hem nu lekker op en koop in de lente weer een nieuwe.

De Body gel polisher € 15,95 / 300 ml van Sabon vind ik ook erg fijn om af en toe tussendoor te gebruiken. Deze licht schuimende gel bevat scrubbolletjes die zo fijn zijn dat je de gel elke dag kan gebruiken en is verrijkt met essentiële oliën die je huid hydrateren. Deze is ook verkrijgbaar in erg veel geuren maar vanille is mijn favoriet in de winter.




Ik ben gek op Ylang Ylang en als ik daar zin in heb pak ik de Jardins du Monde Ylang Ylang douchegel van Yves Rocher € 1,50 / 100 ml erbij. Lekker goedkoop maar wel erg fijn onder de douche. 


Clarins Men Exfoliating Cleanser € 26,44 / 125 ml is speciaal ontwikkeld om de mannenhuid  te reinigen en te scrubben. Een erg handig 2 in 1 product zodat je geen andere reiniging meer hoeft te gebruiken, dat wil iedere man toch ? Voelt erg lekker aan en leuk om cadeau te doen met de aankomende feestdagen om die mannen die niet reinigen ook eens aan het reinigen te krijgen. Reinigen is toch echt de belangrijkste stap in huidverzorging en zonder te reinigen werkt een crème ook niet optimaal.




Hou jij van een ontspannende warme douche of heb je de voorkeur voor een frisse koude douche ? en wat zijn jullie favorieten producten voor onder de douche ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten