woensdag 23 januari 2013

Review: Sex and the City 'Hello Lover...' parfum

Natuurlijk kennen jullie allemaal de hitserie Sex and the City, maar wist je dat er ook verschillende geuren zijn van Sex and the City ? Hello Lover... is de nieuwe aanvulling op de Parfums en Body Collections van Sex and the City en ik als grote fan van deze serie kon natuurlijk niet wachten om deze geur te ervaren. Ik kan je alvast verklappen dat ik blij verast was toen ik de geur rook en dat het zeker een aanrader is. Ben je al een beetje nieuwsgierig ? 



Het succesverhaal van de ‘Sex and the City’ Parfums en Body Collections krijgt in het voorjaar van 2013 een ‘flirty’ vervolg! Met de introductie van ‘Hello Lover’ wordt een nieuw Eau de Parfum aan de collectie toegevoegd. Het is een ode aan de liefde en verliefdheid, waarbij het intens gelukkige gevoel dat je hebt wanneer je tot over je oren verliefd bent oftewel het zsa zsa zsu gevoel, is gevangen in een sprankelende en onweerstaanbare, uiterst geraffineerde geur.




Sex and the City ‘Hello Lover’, leve de liefde & verliefdheid…

Sex and the City ‘Hello Lover’ werd ontwikkeld ter ere van de liefde. Als er iets in deze succes serie centraal staat, dan zijn het wel de dynamische liefdeslevens van Miranda, Carrie, Charlotte en Samantha. Een nieuwe geur die de liefde en verliefdheid tot uiting laat komen is daardoor een logische uitbreiding van de bestaande collectie. Deze heerlijke Eau de Parfum heeft
frisse en fruitige topnoten van mandarijn en lychee, met een verrassend pittig accent dankzij roze peperkorrels. Het hart is vrouwelijk, bloemig en onmiskenbaar romantisch dankzij meiroos, wilde pioenrozen en kamperfoelie. De basis is sensueel en verleidelijk dankzij geurnoten van cederhout, vanillebonen, amber en sandelhout.




Over de verpakking…

Voor deze ode aan de liefde werd een wit met roze verpakking gemaakt die de liefdevolle geur samenstelling, het flirterige aspect en het gevoel van verliefdheid in de stad die nooit slaapt perfect tot uiting brengt. De Sex and the City ‘Hello Lover’ Eau de Parfum is verpakt in een luxueuze glazen, fluoriserend roze flacon met goudkleurige tekstopdruk en heeft een elegante, door kristal geïnspireerde dop.




Wat vind ik er van ? ...

Ik ben verliefd ! echt een hele mooie sensuele geur en dat voor een klein prijsje. Ik was verast omdat ik het normaal niet zo van drogisterij geuren ben maar dit is echt een uitzondering. De geur blijft ook erg lang houdbaar op mijn huid en dat is natuurlijk wel heel erg belangrijk. Als ik deze geur zou moeten vergelijken met een andere geur dan zou het Tresor Midnight Rose van Lancome zijn omdat Hello Lover... er iets van weg heeft. Ga zeker even snuffelen bij je favoriete drogisterij of parfumerie want als je deze geur geroken hebt dan wil je hem gewoon hebben, net zoals de dames hieronder.




Toevallig was ik dit weekend klaar met het bekijken van Sex and the City en de films heb ik er ook maar meteen achter aan gekeken. Dit was de 3e keer dat ik de serie en films heb bekeken en het blijft leuk. Nu kan ik met deze geur weer een beetje genieten van wat Sex and the City tot dat ik weer bij seizoen 1 begin.


Sex and the City ‘Hello Lover’ Eau de Parfum kost € 17,50 voor 60 ml en is verkrijgbaar vanaf de januari 2013 bij diverse drogisterijen en parfumerieën. Zijn jullie ook fan van Sex and the City ? en wat vind je van de geuren van Sex and the City ? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten