zaterdag 2 februari 2013

Review by Elyse: hannah huidverzorging

Na de heerlijke hannah Xperience waarover we al eerder een artikel plaatsen die je kunt vinden door hier te klikken kon ik niet wachten om de producten die ik mee mocht nemen thuis te gaan gebruiken. Ik zal jullie vertellen wat voor soort producten het zijn, wat deze producten doen en wat ik er van vind.




Dit zijn de producten die ik heb meegekregen:

Cleansing Oil
Sensitive Skin Lotion
Vitamin Complex
Touch of Silk
Fade Treatment
Oxy Genes

Ik kreeg er een handig boekje bij met de volgorde waarin de ik de producten het beste kan gebruiken en daar houd ik me nu ook aan. Als eerst begin ik met de Cleansing Oil en Sensitive Skin Lotion, daarna spray ik Vitamin Complex op mijn gezicht en gebruik ik Fade Treatment. Vervolgens spray ik nog een keer Vitamin Complex en daarna breng ik Touch of Silk aan. 's Avonds gebruik ik in plaats van Touch of Silk, Oxy Genes als nachtverzorging.

Cleansing Oil

Dit is een gezichtsreiniger op basis van natuurlijke oliën. Je brengt het aan op je gezicht en vervolgens kun je het inmasseren en verwijderen met water. Zelfs de meest gevoelige huid én de ogen mogen hiermee gereinigd worden. Wat ben ik blij dat ik dit product ontdekt heb! Ik zocht al een lange tijd een goede en fijne oogmake-up reiniger, een waarmee mijn make-up makkelijk te verwijderen is. Cleansing Oil is hier echt super voor, ik breng het aan op mijn ogen en maak dan een aantal ronddraaiende bewegingen over mijn wimpers. Vervolgens pak ik een washandje en haal zo mijn oogmake-up er vanaf. Voor mijn gezicht gebruik ik ook 1 pompje. Ik merk dat mijn huid heerlijk zacht is en comfortabel aanvoelt.


De Cleansing Oil kost € 34,50 voor 50 ml en 50 ml lijkt misschien heel 
erg weinig, maar het is een ontzettend zuinig product.


Sensitive Skin Lotion

Een lotion die geschikt is voor een gevoelige en geïrriteerde huid. Deze lotion is super zacht en kalmerend voor de huid. Breng een beetje aan op een wattenschijfje en reinig hiermee de huid.  Bij het aanbrengen ruik je meteen een heerlijke amandelgeur, heerlijk. Mijn huid voelt zacht en totaal niet trekkerig, wat ik vaak heb na het reinigen van mijn gezicht. Ook leuk, je kunt de lotion gebruiken als oog kompres als je last hebt van vermoeide of branderige ogen.


De Sensitive Skin Lotion kost € 25,50 voor 200 ml.


Vitamin Complex

Dit is een gezichtsspray die lekker hydraterend, voedend en verzorgend werkt. Je sprayt het op je gezicht voordat je een crème aanbrengt. Zo heb je minder van je crème nodig en neemt de huid deze ook beter op. Ik houd echt van dit soort producten, het geeft meteen een fris en comfortabel gevoel. Je kunt het heel fijn door de dag heen gebruiken. Denk aan warme dagen voor wat extra verkoeling of om jezelf even op te frissen.


Vitamin Complex kost € 33,50 voor 50 ml.


Touch of Silk

Deze crème zorgt gelijk voor een matte en egale teint. Je ziet het ook meteen als je de deksel van de pot afhaalt. De textuur is anders dan de crèmes die ik eerder heb geprobeerd. Het ziet er een beetje 'mat' uit, moeilijk te omschrijven. Heerlijk vind ik deze dagverzorging! Hij trekt heerlijk snel in, en na het gebruik van Vitamin Complex heb je maar een kleine hoeveelheid nodig. Mijn huid is echt zijdezacht na deze crème en dit blijft ook lang voelbaar.




 Touch of Silk kost € 69,00 voor 45ml.


Fade Treatment

Deze crème is speciaal voor de getinte tot donkere huid (huidtype 3-4). Iemand met dit huidtype bruint snel en verbrandt bijna nooit. Deze huid heeft wel veel aanleg voor pigmentvlekken en huid verkleuringen. Belangrijk dus om je huid goed te beschermen. Vaak heeft de getinte huid ook last van vochtverlies, dus dat wordt ook meteen aangepakt. In combinatie met Oxy Genes wordt de huid nog meer geactiveerd en dit zorgt voor een beter en sneller resultaat. Een crème die goed aansluit op mijn huid want ik vind het belangrijk om mijn huid te beschermen. Hiervan gebruik ik 1 pompje. In combinatie met Vitamin Complex trekt het lekker snel in en voelt mijn huid zacht en comfortabel aan.


Fade Treatment kost € 58,00 voor 75ml.


Oxy Genes

Dit is echt een zuurstofboost voor je huid. Dit zorgt er ook voor dat je huid gezonder, vitaler en steviger aanvoelt. De crème zit in een handige pompflacon, 1 pompje is dan ook genoeg voor mijn hele gezicht. Ik gebruik Oxy Genes 's avonds. Vaak gebruik ik een serum onder mijn dag- of nacht verzorging, omdat het anders te 'weinig' is voor mijn huid. De textuur van Oxy Genes is wat voller dus ik gebruik deze crème zonder serum en dat lijkt precies goed. Hij trekt snel in en mijn huid voelt heerlijk aan.


Oxy Genes kost € 97,50 voor 50ml.



Ik heb deze producten nu een tijd gebruikt en merk dat mijn huid er echt baat bij heeft. Mijn huid voelt zacht en glad aan. Het is een feestje om deze producten te gebruiken, het ruikt allemaal heerlijk, voelt goed aan en is makkelijk in gebruik. Ik ben fan!

1 opmerking: