maandag 4 mei 2015

Dior Rouge Brilliant Couture lipgloss

Dior brengt een nieuwe lipgloss uit in een prachtig kleuren palette geïnspireerd op couture kleuren. De nieuwe lipgloss bevat verzorgende ingredienten waaronder vitamine E en zorgt voor mooie volle en glanzende lippen. Dior zou Dior niet zijn als ze ook nog wat andere leuke extra's uitbrachten om deze nieuwe lancering te vieren. Vanaf deze week liggen deze nieuwe producten in het make-up meubel van Dior.

 


De nieuwe applicator van Dior Rouge Brilliant zorgt ervoor dat je met een applicatie genoeg lipgloss hebt voor de gehele lippen.

Rouge Dior Brilliant 37,00




Rouge Dior 37,00

v.l.n.r. 263 Swan, 310 Paname, 359 Miss, 468 Rose bonheur, 688 Hollywood & 760 Times Square

v.l.n.r. 263 766 Rose Harpers, 775 Darlin, 808 Victoire, 844 Trafalgar, 858 Royale & 999

 
Dior Vernis 26,00






Ik ben erg benieuwd naar de textuur van deze nieuwe lipglossen van Dior vooral omdat ik al een grote fan was van de Dior Addict lipgloss. Op de foto met de Dior tas zie je trouwens een heel mooi lakrood rond doosje en dit is een limited edition lipverzorging. Helaas heb ik geen informatie over waar deze verkrijgbaar zal zijn maar ik weet wel dat deze zeer gelimiteerd word uitgebracht. De nieuwe Rouge Brillliant en de andere producten die ik heb laten zien zijn vanaf deze week verkrijgbaar bij alle Dior verkooppunten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten