vrijdag 13 september 2013

Review: Killer Queen by Katy Perry

De nieuwe geur van Katy Perry komt gehuld in een robijnkleurige geslepen edelsteen die afgewerkt is met een gouden kroon. Niet een echte edelsteen natuurlijk maar dat maakt het niet minder mooi. Wat ik van de geur zelf vind kun je lezen als je naar onder scrolt maar eerst ga ik jullie iets vertellen over de geur en het design van de flacon.





Het beeld dat ik voor ogen had tijdens de creatie van Killer Queen, was dat van een krachtige, machtige, zelfverzekerde vrouw. Ik hoopte tot een geur te komen die de innerlijke kracht van iedere vrouw zou versterken. Katy Perry

De campagne onderstreept de rebelse spirit van Katy Perry en geeft haar weer als een krachtige, zelfverzekerde Killer Queen die zich niet laat tegenhouden door stoffige regels en onverschrokken de troon verovert!
Toen ik de flacon van Killer Queen voor het eerst zag vond ik hem niet bij Katy Perry passen, te kitsch en overdreven. Maar na het zien van de bovenstaande video en het lezen van het persbericht ben ik toch tot de conclusie gekomen dat het perfect bij Katy past. Met haar nieuwe motto; "Own The Throne'' wil Katy vrouwen inspireren om voor zichzelf op te komen en het touw in handen te nemen. Nu ik dit aan het schrijven ben moet ik aan het nummer Who run the world denken van Beyoncé.


In de top van deze eau de parfum vind je o.a. fruitige wilde bessen, pruim en bergamot. Het hart van de geur bestaat uit rode fluweelbloemen, Natuurlijke Arabische jasmijn en Rainbow Plumeria. Tot slot ruik je in de basis akoorden van Kasjmier, Natuurlijk patchoelihart en heerlijke zoete vloeibare praline.
“De geur is geïnspireerd op rode fluweelbloemen: de diepe, bordeauxrode kleuren, de fluweelzachte textuur doet denken aan een koninklijke mantel," aldus Laurent Le Guernec(parfumeur)

Katy Perry Killer Queen Eau de Parfum 15 ml € 17,50, 30 ml € 27.50, 50 ml € 37,50, 100 ml € 49,50, Killer Queen Royal Body Lotion 200 ml € 12,50, Killer Queen Royal Shower Gel 200 ml € 12,50

Ik vind het verhaal achter de geur en de flacon erg leuk als Katy Perry fan maar ik was teleurgesteld toen ik de geur rook omdat ik de geur niets zeggend vind. Niet interessant genoeg om het zo maar even te zeggen. Het is een krachtige zoete geur wat weer wel bij het idee van sterke vrouwen past maar toch is het niet helemaal wat ik verwachtte van de geur. In het assortiment van Killer Queen vind je natuurlijk ook een bodylotion en een lekkere schuimende shower gel. De geur is vanaf deze maand verkrijgbaar bij o.a. ICI Paris XL en Douglas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten